Kursy z zarządzania:
Wszystkie szkolenia realizowane są w formie warsztatowej i zakładają aktywny udział uczestników. Treści przekazywane są przy użyciu nowoczesnych i zróżnicowanych środków dydaktycznych. Szkolenia indywidualne odbywają się na terenie Zakładu Zamawiającego, a optymalna liczba uczestników to 5 do 15 kursantów.
Nasze szkolenia prowadzą doświadczeni trenerzy, wykładowcy z długoletnim stażem.
Każde szkolenie przewidziane jest dla Grupy 15 osób lub 20 osób, 2-3 dni szkoleniowe po 8h wykładowych.
Proponujemy przykładowe tematy szkoleń.
Poniżej tematy z zakresami opracowane dla naszego biura przez dr inż. Magdalenę Cyganek, która prowadziła już serię szkoleń dla wielu naszych Klientów.
Patrz przykładowe szkolenie w naszej historii.
http://www.dcosbim.pl/zarz.html
1. SKUTECZNE NEGOCJACJE
2. PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
3. PREZENTACJA BEZ STRESU – WARSZTATY
4. ROZWÓJ OSOBISTY – WARSZTATY
5. BIZNESPLAN PRZEDSIĘBIORSTWA
6. ANALIZA POTENCJAŁU PRZEDSIĘBIORSTWA
7. ANALIZA OTOCZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA
8. „MAKE OR BUY” CZYLI JAK OBNIŻYĆ KOSZTY STOSUJĄC OUTSOURCING
9. SZKOLENIE Z NEGOCJACJI I WYWIERANIA WPŁYWU PRZEZ TELEFON
SKUTECZNE NEGOCJACJE
- WPROWADZENIE
- Przygotowanie do negocjacji
- Analiza interesów
- Hierarchia interesów
- Informacje o drugiej stronie negocjacji
- Analiza interesów partnera negocjacyjnego
- PROCES NEGOCJACJI
- BATNA - Best Alternative to a Negotiated Agrement
- Kwestie do negocjacji
- Formułowanie oferty wstępnej
- BUDOWANIE PRZEWAGI NEGOCJACYJNEJ
- Postawy negocjatorów
- Taktyki negocjacyjne
- Metody manipulacji w negocjacjach
- Metody argumentacji cenowej w negocjacjach
- PODSUMOWANIE
- Negocjacje międzynarodowe
- Żelazne reguły negocjacji
- Najpoważniejsze błędy w procesie negocjacji
ĆWICZENIA WARSZTATOWE (wplecione w tematykę szkolenia)
- Atuty w kontaktach interpersonalnych
- Test stylu negocjacji
- "Dylemat więźnia"
- Gra w czerwono-niebieskie
- Symulacja procesu negocjacji
- Aktywne słuchanie
- Profil osobowości
- i inne
Możliwe indywidualne dostosowanie szkolenia do potrzeb zamawiającego (np. dla potrzeb działu zakupów Negocjacje w procesie zakupów).
góraˆ
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
„Jest tylko jeden szef – klient. Może on pozbawić pracy każdą osobę w firmie. Wystarczy, że wyda swoje pieniądze gdzie indziej.”
Sam Walton
- WPROWADZENIE
- Znaczenie klienta dla firmy
- Jakość obsługi klienta
- Identyfikacja klienta
- BŁĘDNE ZACHOWANIA W OBSŁUDZE KLIENTA
- Na co skarży się klient?
- “Drażniące sygnały”
- JAK SPRAWIĆ ŻEBY KLIENT BYŁ ZADOWOLONY?
- Naprawianie popełnionych błędów
- Budowanie niewerbalnej relacji z klientem – rapport
- Budowanie pożądanych stanów
- OBSŁUGA „KŁOPOTLIWEGO” KLIENTA
- PODSUMOWANIE
- Mity dotyczące obsługi klienta
- 10 przykazań jak traktować klienta żeby do nas wrócił
ĆWICZENIA WARSZTATOWE (wplecione w tematykę szkolenia)
- Identyfikacja moich zasobów
- Drażniące sygnały
- Aktywne słuchanie
- Raport
- Submodalności VAKOG
- Symulacja procesu obsługi „kłopotliwego” klienta
- Budowanie stanów
- i inne
Możliwe indywidualne dostosowanie szkolenia do potrzeb zamawiającego ( np. Obsługa trudnego klienta).
góraˆ
PREZENTACJA BEZ STRESU – WARSZTATY
„Jestem najbardziej spontanicznym mówcą na świecie, gdyż każde słowo, każdy gest i każda riposta są wcześniej dokładnie przećwiczone.”
George Bernard Shaw
- WPROWADZENIE
- Komunikacja interpersonalna
- Zasady profesjonalnego prezentowania
- PRZYGOTOWANIE PREZENTACJI
- Struktura prezentacji
- Emisja głosu
- Wykorzystanie pomocy audiowizualnych
- KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
- Kontakt wzrokowy
- Mowa ciała
- POKONYWANIE TRUDNOŚCI
- Pytania i uwagi słuchaczy
- Opanowanie własnych emocji
- Budowanie stanu profesjonalnego mówcy
ĆWICZENIA WARSZTATOWE (wplecione w tematykę szkolenia)
- Identyfikacja moich zasobów jako mówcy
- Jak zabrać głos w grupie?
- Submodalności VAKOG
- Emisja głosu
- Komunikacja niewerbalna
- Budowanie stanów
- Technika Sanktuarium
- i inne
Możliwe indywidualne dostosowanie szkolenia do potrzeb zamawiającego ( np. Prezentacja produktu, Autoprezentacja).
góraˆ
ROZWÓJ OSOBISTY – WARSZTATY
Szkolenie nakierowane na indywidualny rozwój pracowników, pozwalające znacznie polepszyć jakość podejmowanych działań. Formułowanie wizji tego co chcesz osiągnąć w różnych obszarach życia, budowanie wspierających przekonań i intensywna praca nad sobą skutecznymi technikami NLP. Po tym szkoleniu będziesz lepszym, szczęśliwszym człowiekiem, a tym samym efektywniejszym pracownikiem!
- WPROWADZENIE
- Jak osiągnąć to na czym Ci zależy?
- BUDOWANIE MAPY WIZYJNEJ
- Identyfikacja najważniejszych obszarów życia
- Elementy, które chcesz osiągnąć
- Działania, do wykonania
- Integracja części
- PRACA Z PRZEKONANIAMI
- Identyfikacja wspierających przekonań
- Identyfikacja ograniczających przekonań
- Submodalności VAKOG
- Afirmacje multisensoryczne
- WSPIERAJĄCE STANY
- Wybór wspierających stanów
- Budowanie wspierających stanów
- PODSUMOWANIE
- Praca z Mapą Wizyjną
- Personalna edycja
ĆWICZENIA WARSZTATOWE (wplecione w tematykę szkolenia)
- Identyfikacja najistotniejszych obszarów życia
- Budowanie Mapy Wizyjnej
- Tworzenie wspierających przekonań
- Aktywowanie pożądanych stanów
- Multisensoryczne afirmacje
- Personalna Edycja
- i inne
góraˆ
BIZNESPLAN PRZEDSIĘBIORSTWA
Praktyczne szkolenie pokazujące krok po kroku jak zbudować biznes plan przedsiębiorstwa. Każdy z uczestników szkolenia nauczy się samodzielnie opracowywać każdy z elementów biznes planu w pięciu obszarach.
Proponowana struktura biznes planu uwzględnia potrzeby aplikacji o środki finansowe, ze źródeł takich jak dofinansowania unijne oraz kredyty bankowe.
- Planowanie w przedsiębiorstwie
- Cechy i funkcje dobrego biznes planu
- Struktura biznes planu
- Część wyjściowa
- Streszczenie
- Charakterystyka firmy
- Strategia bazowa
- Część rynkowa
- Produkt
- Rynek i marketing
- Część uwzględniająca zasoby
- Proces produkcji i logistyka
- Rozwój, inwestycje i kapitały
- Część ekonomiczno-finansowa
- Projekcje ekonomiczno-finansowe
- Część końcowa
- Analiza SWOT
- Harmonogram realizacji i system monitoringu
góraˆ
ANALIZA POTENCJAŁU PRZEDSIĘBIORSTWA
Praktyczne szkolenie pokazujące krok po kroku jak zbadać potencjał Twojego przedsiębiorstwa za pomocą sprawdzonych metod zarządzania. Praca w małych grupach polegająca na poznaniu mechanizmu działania każdej z metod, a następnie zastosowaniu jaj dla konkretnej firmy.
- Identyfikacja zasobów przedsiębiorstwa
- Bilans strategiczny przedsiębiorstwa
- Analiza kluczowych czynników sukcesu (KCS)
- Zasada Pareto
- Cykl życia produktu
- Cykl życia technologii
- Macierz BCG (Boston Consulting Group)
góraˆ
ANALIZA OTOCZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA
Praktyczne szkolenie pokazujące krok po kroku jak zbadać bliższe oraz dalsze otoczenie, w którym funkcjonuje Twoje przedsiębiorstwo, za pomocą sprawdzonych metod zarządzania. Praca w małych grupach polegająca na poznaniu mechanizmu działania każdej z metod, a następnie zastosowaniu jej dla konkretnej firmy.
- Identyfikacja mikrootoczenia przedsiębiorstwa
- Określenie elementów mikrootoczenia
- Analiza 5 sił M.E. Portera
- Identyfikacja makrootoczenia przedsiębiorstwa
- Określenie elementów makrootoczenia
- Analiza SWOT
- Punktowa analiza TOWS/SWOT
- Typy strategii odpowiadające czterem sytuacjom strategicznym
góraˆ
„MAKE OR BUY” CZYLI JAK OBNIŻYĆ KOSZTY STOSUJĄC OUTSOURCING
Szkolenie z zakresu nowoczesnych metod zarządzania szczegółowo pokazujące jak odpowiedzieć na pytanie „make or buy” – wykonać w naszej firmie, czy kupić od kontrahenta? Właściwa odpowiedź na to pytanie oraz wyodrębnienie obszarów, w których warto zastosować outsourcing daje wymierne korzyści, nie tylko finansowe.
- Zasada działania outsourcingu
- Obszary podlegające outsourcingowi
- Rodzaje outsourcingu
- Strategia wdrażania outsourcingu
- Prawne aspekty outsourcingu
góraˆ
SZKOLENIE Z NEGOCJACJI I WYWIERANIA WPŁYWU PRZEZ TELEFON
- Kluczowe zasady skutecznych negocjacji w biznesie- przegląd technik negocjacji:
- twarde negocjacje w miękkim stylu- czy to możliwe?
- planowanie i wybór strategii negocjacyjnej- jak osiągać to, co chcesz?
- budowanie skutecznej argumentacji i prezentacja własnego stanowiska
- czynienie ustępstw i dobijanie targu
- dobre praktyki negocjacji, czyli ucz się na błędach innych
- przyciski motywacyjne i doprowadzanie klienta do "tak"
- Techniki negocjacji przez telefon -co decyduje o sukcesie?
- specyfika negocjacji przez telefon- 10 kluczowych zasad
- cykl telefonicznych rozmów negocjacyjnych - studium przypadków
- jak angażować rozmówcę i wykorzystać jego emocje?
- budowanie przewagi w rozmowach dzięki technikom wywierania wpływu
- gry kupieckie- jak skutecznie zbijać cenę?
- gry handlowe- jak zawierać korzystne transakcje?
- Trudne sytuacje w telefonicznych negocjacjach:
- asertywność w negocjacjach: jak powiedzieć nie, aby nie stracić Partnera?
- rola konfliktów i trudnych rozmów w negocjacjach
- emocje w negocjacjach - jak sobie z nimi radzić?
- techniki nacisku w negocjacjach: presja czasu i inne skuteczne metody
- manipulacje w negocjacjach- jak się przed nimi bronić?
- Trening telefonicznych negocjacji:
- trening rozmów uczestników szkolenia
- analiza rozmów i wypracowywanie najskuteczniejszych praktyk
- podsumowanie szkolenia i najważniejsze wnioski, dotyczące telefonicznych negocjacji
góraˆ
|